Sprzedaż B2B

Cel biznesowy

Program warsztatów jest przeznaczony dla wszystkich osób pracujących w kanale B2B, chcących podnieść swoje kompetencje oraz skuteczność zawodową. W programie mogą uczestniczyć osoby, które są początkujące oraz mające już pewne doświadczenie. Całość warsztatu jest gotowa do natychmiastowego wdrożenia.

Cel edukacyjny

Wiedza prezentowana na warsztacie oraz możliwość praktycznego przećwiczenia technik sprawiają, że charakter szkolenia jest niezwykle praktyczny i prezentowane rozwiązania są gotowe do natychmiastowego wdrożenia i w konsekwencji mogą przynieść konkretne korzyści.


Program

  • Wprowadzenie
    -Cele warsztatu
    -Zasady pracy
  • Strategie biznesowe
    -Strategia firmy
  • Style w komunikacji – model DiSC
    -Cztery style zachowań, preferencje typowe dla Twojego stylu
    -Jak dostosowywać strategie komunikacji do stylu rozmówcy
  • Kreowanie wartości dla klienta
    -Co klienci kupują?
  • Model FABV
  • Rozmowa telefoniczna
    -Rozmowa z recepcją
    -Rozmowa z decydentem
  • Spotkanie z klientem
    -Model OARR
    -Prezentacja siebie i firmy
  • Aktywne słuchanie
  • Dynamiczne pytania
  • Model M.A.N. – co kto potrzebuje i za co jest gotowy zapłacić
  • Obrona ceny
  • Plan rozwoju

Trener prowadzący:

Marek Naumiuk