Ładowanie Wydarzenia

« All Wydarzenia

Psychologia Skutecznej Sprzedaży. Warsztat szkoleniowy dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją sprzedażową skuteczność

Sierpień 29 @ 10:00 - 18:00

420,00+VAT
Psychologia skutecznej sprzedaży - warsztat

Głównym zadaniem oferowanego sparingu kompetencyjnego będzie praktyczna nauka psychologii sprzedaży tak, aby w maksymalnym stopniu odnieść sukces handlowy, na coraz bardziej wymagającym rynku Klientów i wśród drapieżnej konkurencji.

CEL SZKOLENIA

Biorąc udział w szkoleniu, jego uczestnicy zwiększą swoje kompetencje w zakresie:
● rozpoznawania motywacji decyzyjnej Klienta – definiowania jej i wpływania na nią w taki sposób, aby dobrze sprzedawać,
● stosowania języka korzyści i perswazji handlowej – opanują argumentację sprzedażową w stopniu umożliwiającym efektywną pracę przynoszącą konkretne wyniki,
● strategii partnerskiej sprzedaży wzmacniającej długofalowe relacje, budowania trwałych więzi z Klientem – dzięki czemu będą potrafili kreować „od zaraz”, w swojej codziennej pracy dobre kontaktu handlowe
● przełamywania barier w pierwszym kontakcie z Klientem – nauczą się jak radzić sobie z obiekcjami, zastrzeżeniami, obawami, wątpliwościami oraz uwagami Klientów,
● rozpoznawania i rozumienia osobowości Klienta – dzięki czemu będą potrafili skutecznie stosować argumentację handlową dostosowaną do stylu komunikacji i psycho-społecznego Klienta,
● radzenia sobie z siłą negocjacyjną Klienta – nauczą się bronić przed manipulacyjnymi taktykami Klientów, opanują sposoby socjotechnicznego wpływu na decyzyjność Klientów i sposób postrzegania przez Klienta oferty.
● Inicjowania zaufania w relacjach z Klientem, a następnie budowania wiarygodnej współpracy z nim, wykorzystującej zjawisko lojalności handlowej
Dzięki warsztatowej formule szkolenia stanie się wartościowe zarówno dla osób posiadających już doświadczenie handlowe, jak również dla tych tych, które dopiero rozpoczynają swoją zawodową przygodę lub zastanawiają się nad jej zainicjowaniem.

PRZEBIEG SZKOLENIA

Szkolenie rozpocznie wykład wprowadzający w jego zagadnienia – Co i dlaczego sprawia, że Klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe – dynamicznie i kreatywnie poprowadzony, tak aby wzbudzić w uczestnikach spotkania naturalną chęć i potrzebę aktywnego udziału w warsztatach.

Ta część spotkania zostanie zakończona praktyczną grą: BUTIQ MISERY, która stanowić będzie podsumowanie pierwszej, ok. godzinnej części spotkania. Dzięki niej, uczestnicy szkolenia w przystępnej formule zorientują się w jaki sposób wykorzystywać zdobytą podczas wykładu wprowadzającego wiedzę – w codziennym, praktycznym działaniu.

Gra spełni także rolę integracyjną, bo poprzez jej efektywną, ale i efektowną formułę – stworzy atmosferę dobrze rozumianej zabawy, tak potrzebną i niezbędną dla dalszej szkoleniowej aktywności.

Następnie uczestniczące w szkoleniu osoby wezmą udział w części stricte warsztatowej, która będzie zbiorem najlepszych przykładów oraz sprawdzonych w praktyce rozwiązań wziętych z zawodowych doświadczeń wielu osób zajmujących się sprzedażą oraz negocjacjami, czyli skutecznym kreowaniem relacji biznesowych (Clientingiem).

Część praktyczna szkolenia została podzielona na tematyczne moduły. Każdy z nich realizowany będzie wg następującego scenariusza:

  • Aktywna dyskusja nad zagadnieniem stanowiącym temat modułu
  • Ćwiczenia praktyczne (quizy, symulacje, gry szkoleniowe – podnoszące efektywność sprzedażową) maksymalnie oddające realia problemów, których na co dzień doświadczają, lub których doświadczać mogą uczestnicy szkolenia.
  • Case study – analiza przypadków wziętych z zawodowego doświadczenia prowadzącego zajęcia eksperta
  • Fokus / analiza stanu wiedzy i umiejętności uczestników sparingu, podsumowanie, wymiana opinii, doświadczeń, spostrzeżeń, praktyczne konkluzje i wnioski do zastosowania w działaniu.

Kierujemy się bowiem zasadą: „Powiedz mi – a zapomnę, pokaż – a może zapamiętam, zaangażuj mnie – a z całą pewnością zrozumiem” Dlatego też, podczas wszystkich warsztatów kompetencyjnych stosujemy:  85 % interaktywnych ćwiczeń, symulacji, warsztatów, gier, treningu video oraz studiów przypadków, i 15 % mini-prezentacji, które służą omówieniu zagadnień ćwiczonych w aktywnych formach szkolenia.

Zobacz szczegółowy program szkolenia – zapisz się na warsztat

Szczegóły

Data:
Sierpień 29
Czas:
10:00 - 18:00
Koszt:
420,00+VAT
Wydarzenie Categories:
,
Wydarzenie Tagi:
,
Strona internetowa:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=67945

Organizator

Value Creation
Telefon:
602 605 952
Email:
biuro@valuecreation.pl
Strona internetowa:
http://valuecreation.pl

Miejsce

Olsztyn
Olsztyn, warmińsko-mazurskie Polska + Google Map