
- To wydarzenie minęło.
Skuteczność Menedżerska – Akademia Menedżera
26 sierpnia 2019 @ 09:00 - 27 sierpnia 2019 @ 16:00
1580+VAT
Skuteczność menedżerska – dwudniowe warsztaty
Celem szkolenia jest rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich związanych z obszarem skuteczności menedżerskiej, w szczególności: orientacja na cel, rozwiązywanie konfliktów, podejmowanie decyzji.
Kompetencje te pozwalają współczesnemu menedżerowi podejmować efektywne decyzje, realizować cele oraz stawiać i egzekwować wykonanie zadań.
DLA KOGO:
- Menedżerowie z niewielkim stażem lub niedawno mianowani na stanowisko,
- Specjaliści przygotowywani do funkcji menedżerskich (Potentials i High Potentials),
- Menedżerowie projektów i koordynatorzy ważnych przedsięwzięć,
- HR Business Partnerzy i menedżerowie HR.
Główne punkty programu:
- Rola współczesnego menedżera i lidera
- Orientacja na cel
- Stawianie i egzekwowanie wykonania zadań
- Podejmowanie decyzji – model podejmowania efektywnych decyzji przez przywódców wg Vroom’a
- Rozwiązywanie konfliktów
W efekcie szkolenia uczestnik nabywa kluczowe kompetencje związane ze skutecznością menedżerska:
Wiedza:
- Rozróżnia konflikt konstruktywny i destruktywny,
- Zna różne sposoby reakcji na konflikt,
- Zna techniki podejmowania decyzji,
- Rozumie proces podejmowania decyzji,
- Ma wiedzę z zakresu zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa,
Umiejętności:
- Umie zidentyfikować przyczyny konfliktu i znaleźć alternatywne sposoby jego rozwiązania,
- Prowadzi otwartą komunikację ze wszystkimi stronami konfliktu,
- Monitoruje wdrożenie i skuteczność przyjętego rozwiązania konfliktu,
- Potrafi określić kryteria podjęcia decyzji i wykorzystywać poznany model wspomagający podejmowanie decyzji,
- Umie określić warianty decyzji,
- Potrafi wprowadzić decyzję w życie i egzekwować jej wykonanie,
- Umie określić problemy i bariery, które mogą wpłynąć na jakość osiąganych rezultatów i celów oraz projektuje rozwiązania,
- Potrafi prawidłowo oceniać stopień realizacji celów przez pracowników, oraz egzekwować ich wykonanie.
Kompetencje społeczne:
- Jest otwarty w szukaniu rozwiązań konfliktu,
- Aktywnie słucha wszystkich uczestników konfliktu,
- Bierze odpowiedzialność za podjętą decyzję,
- Odpowiedzialność,
- Inicjatywa w działaniu,
- Motywacja do osiągania celów.