Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Skuteczność Menedżerska – Akademia Menedżera

26 sierpnia 2019 @ 09:00 - 27 sierpnia 2019 @ 16:00

1580+VAT
Akademia Menedżera

Skuteczność menedżerska – dwudniowe warsztaty

Celem szkolenia jest rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich związanych z obszarem skuteczności menedżerskiej, w szczególności: orientacja na cel, rozwiązywanie konfliktów, podejmowanie decyzji.
Kompetencje te pozwalają współczesnemu menedżerowi podejmować efektywne decyzje, realizować cele oraz stawiać i egzekwować wykonanie zadań.

DLA KOGO:

  • Menedżerowie z niewielkim stażem lub niedawno mianowani na stanowisko,
  • Specjaliści przygotowywani do funkcji menedżerskich (Potentials i High Potentials),
  • Menedżerowie projektów i koordynatorzy ważnych przedsięwzięć,
  • HR Business Partnerzy i menedżerowie HR.

Główne punkty programu:

  1. Rola współczesnego menedżera i lidera
  2. Orientacja na cel
  3. Stawianie i egzekwowanie wykonania zadań
  4. Podejmowanie decyzji – model podejmowania efektywnych decyzji przez przywódców wg Vroom’a
  5. Rozwiązywanie konfliktów

W efekcie szkolenia uczestnik nabywa kluczowe kompetencje związane ze skutecznością menedżerska:

Wiedza:

  • Rozróżnia konflikt konstruktywny i destruktywny,
  • Zna różne sposoby reakcji na konflikt,
  • Zna techniki podejmowania decyzji,
  • Rozumie proces podejmowania decyzji,
  • Ma wiedzę z zakresu zarządzania efektywnością przedsiębiorstwa,

Umiejętności:

  • Umie zidentyfikować przyczyny konfliktu i znaleźć alternatywne sposoby jego rozwiązania,
  • Prowadzi otwartą komunikację ze wszystkimi stronami konfliktu,
  • Monitoruje wdrożenie i skuteczność przyjętego rozwiązania konfliktu,
  • Potrafi określić kryteria podjęcia decyzji i wykorzystywać poznany model wspomagający podejmowanie decyzji,
  • Umie określić warianty decyzji,
  • Potrafi wprowadzić decyzję w życie i egzekwować jej wykonanie,
  • Umie określić problemy i bariery, które mogą wpłynąć na jakość osiąganych rezultatów i celów oraz projektuje rozwiązania,
  • Potrafi prawidłowo oceniać stopień realizacji celów przez pracowników, oraz egzekwować ich wykonanie.

Kompetencje społeczne:

  • Jest otwarty w szukaniu rozwiązań konfliktu,
  • Aktywnie słucha wszystkich uczestników konfliktu,
  • Bierze odpowiedzialność za podjętą decyzję,
  • Odpowiedzialność,
  • Inicjatywa w działaniu,
  • Motywacja do osiągania celów.

 

Szczegóły

Start:
26 sierpnia 2019 @ 09:00
Koniec:
27 sierpnia 2019 @ 16:00
Koszt:
1580+VAT
Wydarzenie kategorie:
,
Wydarzenie Tagi:
, , , , ,
Strona internetowa:
https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=410092

Organizator

Value Creation
Telefon:
602 605 952
Email:
biuro@valuecreation.pl
Strona internetowa:
https://valuecreation.pl

Miejsce

Wrocław
Wrocław, Polska + Google Map