
- To wydarzenie minęło.
Zarządzanie Zmianą – Akademia Menedżera
26 września 2019 @ 09:00 - 27 września 2019 @ 16:00
1580+VAT
Zarządzanie Zmianą – Akademia Menedżera – dwudniowe warsztaty
Celem szkolenia jest rozwój kluczowych kompetencji menedżerskich związanych z obszarem zarządzania zmianą, w ramach zarządzania przedsiębiorstwem.
Kompetencje te pozwalają współczesnemu menedżerowi zarządzać procesami zmian w przedsiębiorstwie, inspirować innych do zmian oraz rodzić sobie z reakcjami wobec zmian, w tym z oporem.
DLA KOGO:
- Menedżerowie z niewielkim stażem lub niedawno mianowani na stanowisko,
- Specjaliści przygotowywani do funkcji menedżerskich (Potentials i High Potentials),
- Menedżerowie projektów i koordynatorzy ważnych przedsięwzięć,
- HR Business Partnerzy i menedżerowie HR.
Główne punkty programu:
- Przyczyny niepowodzeń w zarządzaniu zmianą
- Efektywna metodyka zarządzania zmianą w świecie VUCA ? zasady i narzędzia
- Budowa zaangażowania i inspirowanie do zmian
- Radzenie sobie z oporem wobec zmiany? typologia postaw wobec zmian
- Komunikowanie zmian
W efekcie szkolenia uczestnik nabywa kluczowe kompetencje związane z zarządzaniem zmianą w przedsiębiorstwie:
Wiedza:
- Zna zasady i narzędzia zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie
- Rozumie znaczenie i rolę zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie
- Zna główne przyczyny niepowodzeń w zarządzaniu zmianą oraz kluczowe czynniki sukcesu
Umiejętności:
- Umie ocenić gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzania zmian wykonując diagnozę
- Potrafi zainicjować zmiany i zostać liderem ich wprowadzenia w przedsiębiorstwie
- Potrafi zdefiniować i wyjaśnić kierunek i skutki planowanych zmian wykorzystując do tego celu Kanwę Zmiany
- Dba o efektywność procesu zmian, uwzględniając stronę kosztów i korzyści – potrafi wybierać optymalne działania
- Umie komunikować proces zmian w przedsiębiorstwie, dobierając skuteczne kanały, techniki i treść komunikatów
- Potrafi zidentyfikować przyczyby reakcji wobec zmian w przedsiębiorstwie i zaprojektować działania służące radzeniu sobie z różnymi postawami wobec zmian
Kompetencje społeczne:
- Pozytywne nastawienie wobec nowych wyzwań i zmian.
- Otwartość
- Kreatywność