O nas

O firmie

Od 2002 roku Value Creation prowadzi działalność,  która obejmuje:

Rozwój kompetencji menedżerów pracowników nigdy nie miał większego znaczenia dla firm niż obecnie. Dlatego Value Creation dostarcza usługi rozwojowe tworzące wartość dla klienta. Oznacza to, że nasze szkolenia, doradztwo, zarządzanie zmianą oraz wsparcie zmian kultury organizacji mają zawsze na celu dostarczenie korzyści biznesowych klientowi.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu zapewniamy wysoką na jakość świadczobych usług i oferujemy szkolenia oraz doradztwo prowadzone przez ekspertów w swoich dziedzinach.

Naszym celem jest wspieranie klientów w rozwoju ich organizacji (przedsiębiorstwa i instytucji), osiąganiu zakładanych celów oraz w rozwoju kompetencji pracowników. Pod marką Szkoły Zarządzania Zmianą dzielimy się naszą wiedzę ekspercką oraz doświadczeniem związanym z zarządzaniem zmianą.

System zarządzania firmy Value Creation Jarosław Rubin spełnia wymagania normy ISO 9001:2015 w zakresie:

Świadczenie usług rozwojowych w zakresie:

  • usługi szkoleniowe,
  • usługi doradcze.
ISO 9001:2015
Polityka Jakości

Zespół Value Creation - Tenerzy i konsultanci

Jarosław Rubin

JAROSŁAW RUBIN 

Właściciel, trener biznesu, konsultant, Lean Change Agent. 

Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie. Ukończył Politechnikę Wrocławską oraz studia Executive MBA na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Zajmował stanowiska związane z zarządzaniem oraz marketingiem i sprzedażą w firmach polskich i międzynarodowych od reprezentanta handlowego i doradcy technicznego, poprzez dyrektora ds. marketingu, do dyrektora-prokurenta spółki.

Specjalizuje się w problematyce zarządzania, pracy zespołowej, efektywności osobistej oraz w obszarze kultury organizacji. Realizował usługi rozwojowe dla firm jako trener, konsultant oraz lider projektu. Jest założycielem Szkoły Zarządzania Zmianą.

Prowadzi zajęcia ze studentami dotyczące zarządzania zmianą  na studiach podyplomowych na wydziale zamiejscowym Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Współautor książki “Zwinnologia. Innowacyjne podejście do zarządzania zmianą” oraz autor książki “Wypalenie zawodowe. Kontekst organizacyjny”, kilkudziesięciu artykułów naukowych i wystąpień na konferencjach z zakresu zarządzania zmianami i zarządzania personelem oraz rozdziału w monografii „Dobór personelu”.

Marek Szewczyk

MAREK SZEWCZYK 

Trener biznesu, Executive Coach  Absolwent Politechniki Wrocławskiej.

Posiada certyfikaty trenera i negocjatora biznesu. Zanim został trenerem zdobywał doświadczenia jako handlowiec i menedżer w finansowych firmach korporacyjnych. Dzięki połączeniu tych doświadczeń z powodzeniem realizuje programy rozwoju organizacji biznesowych. Specjalizuje się w szkoleniach z dziedziny motywowania pracowników, coachingu jako stylu zarządzania, zarządzania sprzedażą i sprzedaży. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla. Doradza międzynarodowym i polskim przedsiębiorstwom w zakresie zarządzania i sprzedaży, wspiera menedżerów kierujących działami Call Center.

Jest autorem programów wykorzystujących naukę przez doświadczenie zarówno podczas szkoleń tradycyjnych jak i outdoor. Wydawca książek biznesowych i literatury faktu. Jako trener/konsultant realizował duże projekty rekrutacyjne i szkoleniowe dla kadry menedżerskiej i zespołów sprzedaży.

Trenerzy współpracujący

PAWEŁ BATOR 

Trener biznesu, psycholog, mówca motywacyjny  

Psycholog społeczny, konsultant w dziedzinie psychologii zarządzania, psychologii sportu, trener sił sprzedaży, trener skutecznego radzenia sobie ze stresem, instruktor karate tradycyjnego posiada stopień mistrzowski 2 dan, medalista Mistrzostw Polski i Mistrzostw Europy. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu (studia podyplomowe kierunek Psychosomatyczne Praktyki Jogi). Realizuje projekty szkoleniowe w oparciu o wiedzę z psychologii zarządzania, psychologii sportu oraz elementów Dalekowschodnich Sztuk Walki, w których zawarte zasady działania, mają ogromne zastosowanie we współczesnym świecie biznesu i sportu oraz stanowią doskonałe narzędzie w zarządzaniu kapitałem ludzkim.

Paweł Bator

MAŁGORZATA ŻÓŁTASZEK

Coach i certyfikowana trenerka oraz absolwentka Szkoły Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii.

Ukończyła ekonomię na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada licencjat z filologii romańskiej – profil hiszpański. Właścicielka firmy Pozytywne Relacje, coach i certyfikowana trenerka oraz absolwentka Szkoły Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii pod nadzorem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Współpracuje z firmami we Wrocławiu oraz instytucjami związanymi z edukacją. Systematycznie wspiera również rodziców w zakresie komunikacji z dziećmi. 

Jej szkolenia są połączeniem empatii i rozwoju osobistego, a także wykorzystaniem kreatywnego potencjału uczestników, aby wesprzeć proces uczenia się w atmosferze lekkości i zabawy. Jest nastawiona na ćwiczenie  i praktyczne wykorzystanie nabywanych umiejętności oraz pracę na rzeczywistych przykładach. Poza pracą trenerską i coachingową zajmuje się pisaniem książek dla dzieci oraz prowadzeniem twórczych i nieco zwariowanych spotkań autorskich. Bardzo lubi czytać, pisać i słuchać, aby zrozumieć. Z pasją i zaangażowaniem dzieli się komunikacją empatyczną, która pomaga w budowaniu wewnętrznej świadomości, oraz daje poczucie spełnienia i szczęścia.

Małogrzata Żółtaszek