
Value Creation oferuje swoim klientom doradztwo w obszarze zarządzania oraz zarządzania zasobami ludzkimi i kultury organizacji. Realizacja usługi doradczej jest podporządkowana korzyściom biznesowym klienta oraz wzrostowi kompetencji uczestników.
Oferujemy usługi doradcze w wersji stacjonarnej (w siedzibie Klienta) oraz w formie zdalnej (online). Wiesz „Co” chciałbyś udoskonalić w swojej organizacji? Wesprzemy Cię naszym „know-how”.
Istnieje możliwość uzyskania dofinansowania do usług w wysokości 50-80% dla firm sektora MMŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw). Sprawdź dostępność dofinansowania u operatora funduszy europejskich w twoim województwie.
Celem usługi jest wdrożenie metody ustalania, przeglądu i mierzenia realizacji celów OKR (Objectives and Key Results) w całej organizacji od szczebla Zarządu do poziomu zespołów. Wybierz propozycję doradztwa dopasowaną do Twoich potrzeb.
Tworzenie i transformacja modelu biznesowego
Celem usługi jest stworzenie lub transformacja modelu biznesowego firmy z myślą o zmianie przestarzałego modelu, generowaniu wartości, tworzeniu nowej firmy lub usprawnieniu swojej organizacji. Usługa jest realizowana z wykorzystaniem szablonu modelu biznesowego, którego osią jest propozycja wartości. Wybierz propozycję doradztwa dopasowaną do Twoich potrzeb.
Definiowanie celów strategicznych – BHAG-i (Wielkie, Niebezpieczne i Zuchwałe Cele)
Celem usługi jest zdefiniowanie angażujących celów strategicznych, zgodznie z koncepcą BHAG-ów – Wielkich Zuchwałych Celów stanowiących prawdziwe wyzwanie oraz wskazujących kierunek działań w przyjętej perspektywie czasowej.
Konstruowanie mechanizmów wspierających osiąganie zakładanych celów
Celem usługi jest stworzenie skutecznych mechanizmów wspierających osiąganie celów w organizacji. Służy temu narzędzie stanowiące ogniwo łaczące cel z rezultatem – mechanizmy katalityczne.
Kultura organizacyjna – diagnoza i zmiana
Celem usługi jest zdiagnozowanie stanu obecnego oraz docelowego kultury organizacyjnej oraz przeprowadzenie zmiany kulturowej. Badanie prowadzone jest metodą kwestionariuszową w oparciu o model wartości konkurujących (OCAI).