Nasz blog
Zwinnie do celu
Dobrze, tanio i… skutecznie? O wycenie modeli biznesowych
ValueCreation
4 listopada 2025
Nie ma jednej ceny za model biznesowy. Zakres i koszt zależą od tego, co stanowi wartość dla klienta – szybkość, analiza czy rozwój po wdrożeniu.
„Wyprzedane”, czyli Daniel Priestley pokazuje jak budować nadpopyt
ValueCreation
16 października 2025
Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawili się do ciebie w kolejce - recenzja książki Daniela Priestleya wydanej przez MT Biznes
Pułapka prostoty – dlaczego OKR to nie tylko prosty akronim
ValueCreation
10 października 2025
OKR: Objectives and Key Results - ten skrót i formuła brzmią prosto i zachęcająco. Jednak w 2025 roku, w epoce przyspieszającej transformacji cyfrowej, prostota może być zwodnicza.
Czego cię nie nauczą w Harvard Business School, Mark H. McCormack
ValueCreation
26 września 2025
„Czego cię nie nauczą w Harvard Business School” Marka McCormacka to ponadczasowe lekcje biznesu o relacjach, negocjacjach i budowaniu zaufania.
Cztery pułapki OKR w 2025 roku
ValueCreation
28 sierpnia 2025
W praktyce wdrożenie OKR to nie sprint, lecz proces pełen wyzwań. I właśnie dlatego przygotowałem cykl artykułów o tych wyzwaniach.
OKR: Jak jedno słowo może spowolnić realizację strategii
ValueCreation
13 sierpnia 2025
OKR to rozwiązanie problemu, jaki powstaje, kiedy raportowanie postępu wdrożenia strategii opiera się o niejasne słowa lub nieprecyzyjne dane.





