Value Creation wspiera swoich klientów w rozwoju i doskonaleniu organizacji poprzez szkolenia tworzące wartość, czyli takie, których program i metody szkolenia są podporządkowane korzyściom biznesowym klienta oraz wzrostowi kompetencji uczestników.
Myślisz o przedsiębiorstwie przyszłości już dziś, a może chcesz udoskonalić istniejący model biznesowy i wzmocnić rozwojem kompetencji pracowników? Wesprzemy Cię poprzez szkolenia i doradztwo.
Oferujemy szkolenia zamknięte (dedykowane firmom, dla grup od 5 osób) oraz szkolenia otwarte – w wersji stacjonarnej oraz w formie zdalnej (online).
Podczas szkolenia dowiesz się jak skutecznie formułować i realizować cele firmowe i zespołowe, wdrożyć i monitorować proces OKR w firmie. Szkolenie w formie online (na żywo) trwa 8 godzin – spotykamy się przez 4 dni po dwie godziny od 10.00 do 12.00 (poniedziałek-czwartek).
Celem warsztatu jest zdobycie przez Uczestników wiedzy na temat metody OKR (Objectives and Key Results), zasad planowania i przeglądu celów, procesu wdrożenia oraz korzyści wynikających z wdrożenia metody w organizacji.
Metoda OKR to więcej niż tradycyjne Zarządzanie przez Cele.
Celem warsztatu jest zdobycie przez Uczestników kompetencji pozwalających na zainicjowanie i przewodzenie transformacji zarządzania celami w firmie z wykorzystaniem metody OKR (Objectives and Key Results) oraz zdobycie umiejętności planowania celów OKR, monitorowania procesu wdrożenia OKR-ów oraz komunikowania korzyści wynikających z wdrożenia metody w organizacji.
Trener Wewnętrzny OKR – Internal OKR Master
Celem warsztatu jest zdobycie przez Uczestników pogłębionej wiedzy i praktycznych umiejętności w obszarze OKR, które umożliwią na wykorzystanie kompetencji w rzeczywistych sytuacjach związanych z wdrażaniem metody OKR (Objectives and Key Results) i wspieraniem procesu OKR w firmie.
CELE STRATEGICZNE ORGANIZACJI – siła BHAG-ów
Celem warsztatu jest zdobycie przez Uczestników kompetencji pozwalających skutecznie planować strategiczne cele długoterminowe (BHAG-i) oraz wdrożyć nowoczesne zarządzanie przez cele w organizacji.
SYMULACJA BIZNESOWA CHANGE MASTERS
Celem warsztatu jest udoskonalenie przez Uczestników umiejętności zarządzania zmianami poprzez uczestnictwo w symulacji biznesowej obrazującej roczny proces wdrożenia istotnej zmiany w firmie.
Od celu do rezultatu – efektywna realizacja celów
Celem warsztatu jest nabycie przez Uczestników wiedzy oraz umiejętności pozwalających stworzyć i stosować skuteczne narzędzia stanowiące ogniwo między celem i rezultatem.
Esencja przywództwa – przywództwo w świecie VUCA
Celem warsztatu jest poprawa efektywności działań organizacji i zespołów poprzez doskonalenie kompetencji przywódczych menedżerów i liderów poprzez nabycie umiejętności stosowania na co dzień zasady wybierania najlepszych opcji, które zainspirują i zaangażują pracowników oraz pozwolą im zrealizować mniej rzeczy, ale lepiej.
Krytyczne myślenie – podstawa podejmowania właściwych decyzji
Celem szkolenia jest zwiększenie skuteczności działania menedżerów i pracowników poprzez nabycie umiejętności krytycznego stanowiącego podstawę oceny sytuacji i podejmowania decyzji. Krytyczne myślenie pozwala na ocenę otaczającej nas rzeczywistości oraz uświadomienie sobie, jak bardzo różni się ona od wniosków wyciąganych intuicyjnie lub “na chłopski rozum”. Uniknięcie pułapek podejmowania decyzji jest możliwe dzięki poznaniu modeli i narzędzi wspierających krytyczne myślenie.
Esencjalista – zarządzanie efektywnością w świecie VUCA
Celem warsztatu jest poprawa efektywności działań i jakości życia Uczestników poprzez uświadomienie istoty esencjalizmu oraz nabycie praktycznych umiejętności stosowania na co dzień zasady: MNIEJ, ALE LEPIEJ. Uczestnicy poznają mechanizmy i narzędzia odróżniania rzeczy trywialnych od naprawdę ważnych (Eksploracja), fazę pozbywania się rzeczy nieważnych (Eliminacja) oraz ułatwiania robienia rzeczy naprawdę ważnych (Działanie).
Efektywność zespołu rozproszonego i tradycyjnego
Celem warsztatów jest podniesienie poziomu realizacji celów przez zespoły rozproszone i tradycyjne oraz wzrost satysfakcji pracowników z pracy zespołowej poprzez rozpoznanie i radzenie sobie z barierami pracy zespołowej.